Pasvalio Petro Vileišio gimnazija

Bendravimo ir bendradarbiavimo iššūkiai. Užsiėmimai su tėvais, mokiniais ir mokytojais. Psichologė Rolanda Šliažienė-West.

  • Paskelbė : Faustas Petriškis
  • Paskelbta: 2025-11-14
  • Kategorija: Renginiai

Susitikimas su psichologe Rolanda Šliažiene-West: emocinio raštingumo svarba jaunam žmogui

Lapkričio 11 d. gimnazijoje lankėsi neformaliojo ugdymo metodikos praktikė ir ilgametė jaunimo darbuotoja Rolanda Šliažienė-West, kuri vedė susitikimą mokiniams tema „Bendravimo ir bendradarbiavimo iššūkiai. Kodėl emocinis raštingumas toks svarbus?“

Mokiniai buvo kviečiami atpažinti savo jausmus, suprasti, kaip emocijos veikia kasdienius pasirinkimus, bei mokytis kurti saugų ir pagarba grįstą ryšį su klasiokais. Lektorė atvirai kalbėjo apie jaunų žmonių patiriamus iššūkius, gebėjimą girdėti kitą ir drąsą būti savimi.

Susitikimas padėjo mokiniams sustoti, įsiklausyti į save ir suprasti, kad emocinio intelekto ugdymas yra toks pat svarbus kaip ir akademinės žinios. Daugeliui tai tapo įkvepiančia proga naujai pažvelgti į bendravimą bei atsakomybę bendruomenėje.


 

Tėvų susitikime – apie santykius, ribas ir bendradarbiavimą su vaiku

Tą pačią dieną įvyko ir atskiras susitikimas tėvams, kuriam vadovavo psichologė ir neformaliojo ugdymo ekspertė Rolanda Šliažienė-West. Ji dalijosi įžvalgomis apie emocinio raštingumo svarbą šeimoje ir tėvų vaidmenį jį ugdant.

Tėvai buvo kviečiami pažvelgti į santykį su savo vaiku kaip į nuolatinį dialogą, kuriame svarbu ne tik taisyklės, bet ir gebėjimas išgirsti, išjausti, suprasti. Lektorė kalbėjo apie ribų nustatymą, bendradarbiavimo svarbą bei tai, kaip suaugusiųjų emocinis stabilumas padeda vaikams jaustis saugiai.

Susitikimas suteikė tėvams praktinių įžvalgų ir priminė, kad stiprus emocinis ryšys šeimoje yra vienas svarbiausių vaiko gyvenimo pamatų.


 

Mokytojams – įkvepiantis pokalbis apie bendravimo iššūkius ir emocinį intelektą

Lapkričio 11 d. mokytojai turėjo galimybę susitikti su ilgamete edukacijos, tarpkultūriškumo ir emocinio intelekto ugdymo specialiste Rolanda Šliažiene-West. Susitikimas tema „Bendravimo ir bendradarbiavimo iššūkiai. Kodėl emocinis raštingumas toks svarbus?“ vyko 110 kabinete.

Lektorė kalbėjo apie mokytojo vidinę būseną, savivoką, emocinį sąmoningumą ir tai, kaip šios savybės daro įtaką santykiams klasėje. Ji dalijosi įkvepiančiomis patirtimis, akcentavo mokytojo profesijos prasmę ir drąsino atsigręžti į save – į savo vertybes, motyvaciją ir žmogiškumą.

Susitikimas mokytojams tapo erdve sustoti, įkvėpti ir atnaujinti vidines jėgas. Tai buvo prasmingas priminimas, kad emocinis raštingumas – ne tik įgūdis, bet ir kelias į stipresnę, sąmoningesnę bendruomenę.

 

 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • MUMS JAU ŠIMTAS!         
Naujienų archyvas